Docent Wiskunde

Rijnlands Lyceum Wassenaar

Wil jij je passie voor wiskunde overbrengen op onze leerlingen?

Houd jij van de variatie tussen Nederlandstalig onderwijs en internationaal onderwijs? Dan komen we graag met jou in contact.

Het Rijnlands Lyceum Wassenaar/International School Wassenaar is een school, die volop in ontwikkeling is en waar de verbinding tussen docenten, leerlingen en ouders groot is. Op het Rijnlands kun je zijn wie je bent, denken we niet in hokjes en is er een veilig klimaat voor iedereen!

Werk jij graag op een Wereldschool in een prachtige bosrijke omgeving? Kom dan ons team versterken en ontdek de wereld van Het Rijnlands!

Rijnlands Lyceum Wassenaar/International School Wassenaar zoekt een

Docent wiskunde (Teacher mathematics) (0,8- 1 FTE)

1 augustus 2024

Je werkt met name op onze Nederlandstalige afdeling, maar we kijken graag naar mogelijkheden op onze internationale en tweetalige afdelingen.

Onze International School is gestart in 2019 en maakt met inmiddels 350 leerlingen een belangrijk onderdeel uit van onze school.

Profiel

• Je hebt een eerste- of tweedegraads bevoegdheid;
  • Je bent op de hoogte van de ontwikkelingen binnen jouw vakgebied en je vindt het leuk nieuwe inzichten in de praktijk toe te passen;
  • Je bent flexibel, organisatorisch sterk, je zet je voor de volle 100% in, je bent een inspirator en motivator voor onze leerlingen;
  • Je bent een vernieuwer en staat open voor leuke projecten van bijvoorbeeld Jet-Net of het bètaplatform;
  • Je bent een docent die het enthousiasme voor het vak graag deelt en je wilt een actieve rol spelen in de vele activiteiten die het Rijnlands als bètaschool te bieden heeft. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het vak robotica en de verschillende olympiades;
  • Je hebt ervaring met TTO-onderwijs en affiniteit met CLIL-onderwijs;
  • Je neemt graag actief deel in de sectie wiskunde.

Wie bieden jou

In ieder geval een dienstverband op basis van de CAO Voortgezet Onderwijs. Je inschaling hangt af van jouw kennis en ervaring.

• Je gaat werken in een enthousiast en divers team van collega’s;
  • Je wordt in je eerste jaar goed begeleid zowel binnen je sectie als door een begeleider op school;
  • Je komt te werken in een onlangs gerenoveerd, monumentaal schoolgebouw en in de nieuwe vleugel die we komend schooljaar in gebruik gaan nemen;
  • In je pauze loop je zo vanaf ons ruime schoolplein het bos in;
  • Je kunt fijn werken in onze vernieuwde docentenkamer met zowel werktafels als loungeplekken;
  • Er worden spreekkamers gecreëerd op de eerste etage van de docentenkamer zodat je op een rustige wijze kunt overleggen met je collega’s;
  • Je krijgt de beschikking over alle middelen om je werk goed uit te voeren zoals een laptop, die je in ieder leslokaal kunt aansluiten;
  • Naast een salaris conform de CAO VO met o.a. met 8% vakantiegeld en 8,33% eindejaarsuitkering, 90 uren IKB (Individueel Keuze Budget) bieden we je ook aantrekkelijke aanvullende arbeidsvoorwaarden. Denk hierbij aan een interessante reiskostenvergoeding, onze cafetariaregeling: met o.a. sportregeling en een fietsplan en korting op diverse verzekeringen.

Trots op onze school
Wij zijn een school voor havo, vwo en gymnasium. De grondslag van de school is algemeen bijzonder; dit betekent dat wij volledig neutraal zijn. Naast tweetalig onderwijs (TTO) hebben wij ook een internationale afdeling met leerlingen vanuit de hele wereld. Hier worden leerlingen opgeleid volgens het IB- programme (MYP en DP).
Onze monumentale school is met ruim 1000 leerlingen een overzichtelijke organisatie waarbij iedereen elkaar kent.

Het Rijnlands Lyceum Wassenaar/International School Wassenaar is echt een bètaschool en onderscheidt zich door het opnemen van het roboticalessen in het programma. Zo geven wij ook het vak natuurkunde al vanaf de brugklas en nemen we deel aan verschillende olympiades zoals bijvoorbeeld voor wiskunde, natuurkunde en scheikunde. Onze school maakt deel uit van de Stichting Het Rijnlands Lyceum.

Sollicitatieprocedure
Ben je ook zo enthousiast geworden over Het Rijnlands Lyceum Wassenaar/International School Wassenaar? Reageer dan direct via de sollicitatiebutton. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Joyce Potter van Loon, conrector, telefoonnummer 070-5110400.

We hanteren de sollicitatiecode van de Stichting Het Rijnlands Lyceum, deze vind je op onze werken-bij site.

Interne kandidaten hebben voorrang in de procedure.

Meer informatie over onze school is te vinden op onze websites:
www.rijnlandslyceumwassenaar.nl en www.internationalschoolwassenaar.nl