Docent bewegingsonderwijs

Docent Bewegingsonderwijs

(0.8 fte)

Wij zoeken

·        Een gemotiveerde, ervaren collega met een eerstegraads lesbevoegdheid
·        Een collega die onze leerlingen weet te inspireren en motiveren

Wat ga je doen als docent?

·        Je gaat lesgeven in verschillende klassen in de verschillende afdelingen van onze school. Naast havo/vwo-klassen hebben we ook tto-klassen en International Baccalaureate. Je vindt             de afwisseling tussen Nederlandse en internationale leerlingen aansprekend en uitdagend.

Wij bieden

·        Een tijdelijke overeenkomst van een jaar met uitzicht op een vaste aanstelling.
·        Een uitgebreid begeleidingstraject
·       Een divers onderwijsaanbod: havo, atheneum, gymnasium, tweetalig onderwijs, IBMYP en IBDP. Dit maakt dat je je breed kunt ontwikkelen.
·        75-minutenrooster: dus minder leswissels en lessen op een dag, met tijd voor verschillende werkvormen en differentiatie in je lessen
·        Veel ruimte voor ontwikkeling
·        Een gezellige, warme, collegiale werkomgeving
·        Aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden volgens de CAO VO

Wie zijn wij?
Op slechts 8 minuten fietsen van Leiden CS verzorgen wij met ongeveer 160 medewerkers aan 1450 leerlingen het onderwijs. Onze focus ligt op internationalisering. Onze school biedt plaats aan veel verschillende talen en culturen: daar zijn we trots op! We hebben een internationale afdeling (IB), maar geven ook tweetalig onderwijs (atheneum en gymnasium) en regulier onderwijs (havo, atheneum, gymnasium).

Ons motto is: oog voor jezelf, voor elkaar, voor de wereld en samen bouwen aan de toekomst. Kijk voor meer informatie over onze school op onze website: https://www.rlo.nl/.

Meer informatie?

Als je meer wilt weten kun je contact opnemen met Christiaan Blijleven, conrector, te bereiken op telefoonnummer 071-5193500 of email c.blijleven@rijnlandslyceum-rlo.nl.

Interesse?

Klik op de sollicitatiebutton onderaan dit scherm.

We hanteren de sollicitatiecode van de Stichting Het Rijnlandslyceum, deze vind je op onze website www.rijnlandslyceum.nl/werken-bij