Sollicitatieprocedure

Ambitieuze werkgever

Wil je een baan met perspectief in internationaal georiënteerd onderwijs en met focus op het wereldburgerschap? Kom dan werken bij Het Rijnlands! Wij zoeken excellente docenten voor onze excellente scholen. Ook voor onderwijsondersteunend personeel hebben we regelmatig interessante vacatures.

Wij zijn een lerende organisatie die zich voortdurend aanpast aan de veranderende maatschappij. We richten ons niet alleen op de ontwikkeling van onze leerlingen, maar ook op de groei van onze medewerkers. Wij stimuleren en faciliteren jouw professionele ontwikkeling en bieden jou een loopbaanperspectief.

Alleen zo houden we de kwaliteit van ons onderwijs hoog!

Verklaring Omtrent het Gedrag

Wij hechten aan een veilig schoolklimaat en het welzijn van onze leerlingen en verwachten dat onze medewerkers zich hieraan committeren. Bij de werving van nieuwe collega’s krijgt de veiligheid van de leerlingen dan ook onze speciale aandacht. Zo checken wij bij nieuwe collega's altijd de identiteit en de referenties van voorgaande werkgevers. Een arbeidsovereenkomst wordt alleen aangegaan onder uitdrukkelijk voorbehoud van het vooraf (voor de eerste startdag) overleggen van een originele en geldige Verklaring Omtrent Gedrag (VOG). Wil je meer weten? Lees dan verder in ons VOG beleid.

Arbeidsvoorwaarden

Het Rijnlands biedt jou een baan met betekenis!

Kom je bij ons werken? Dan kom je terecht in een ambitieuze werkomgeving in een internationale sfeer met ruimte voor persoonlijke ontwikkeling waarbij je wordt omringd door plezierige en professionele collega’s.

We bieden jou een salaris passend bij de CAO PO en VO waarin wij rekening houden met jouw opleiding en werkervaring. Naast een pensioenopbouw via ABP en 8% vakantietoeslag kennen wij ook: een (extra) eindejaarsuitkering, een persoonlijk scholingsbudget, een jaarlijks individueel keuzebudget van 90 uur (VO) en gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof.

Bovendien kun je gebruik maken van onze aantrekkelijke cafetariaregeling met o.a. de salderingsregeling, de fietsregeling en de sportregeling. Je krijgt bij ons ook korting op diverse verzekeringen!

Sollicitatiecode

Het Rijnlands staat voor een transparant en eerlijk werving- en selectieproces. Een eerlijke kans op een aanstelling bij ons betekent gelijke kansen bij gelijke geschiktheid. Natuurlijk zorgen wij ervoor dat jouw sollicitatiegegevens vertrouwelijk en zorgvuldig worden behandeld. De privacy van iedereen wordt gerespecteerd.

Hoe we dit doen? Dat kun je lezen in onze sollicitatiecode.

Quote van een van onze nieuwe docenten

" Mijn start bij het Rijnlands Lyceum was heel plezierig. Ik kreeg veel hulp van collega's, iedereen was heel vriendelijk. De kinderen zijn allemaal erg leergierig en staan open voor nieuwe ideeën!"

Onboarding nieuwe medewerkers

Kom je voor het eerst bij ons werken?

Nieuwe collega’s worden door ons altijd goed begeleid. Je ontmoet jouw plezierige collega’s allemaal op de introductiedag. Je krijgt een rondleiding en uitleg over de sfeer en cultuur van de school. Ook krijg je een collega toegewezen die je intens zal begeleiden gedurende de eerste periode bij Het Rijnlands.

Voor jonge startende docenten bestaat er ook een uitgebreid begeleidingstraject. Hierdoor zorgen wij ervoor dat je de ruimte krijgt om je pedagogisch en didactisch verder te kunnen ontwikkelen. Ook houden we zoveel mogelijk rekening met je takenpakket zodat je voldoende ruimte overhoudt om te wennen aan de school en het lesgeven.

Wil je meer weten? Neem dan contact op met één van onze scholen.

Word leraar in het onderwijs

Overweeg jij een carrièreswitch en wil je de overstap naar het voortgezet onderwijs maken?

Een groot aantal scholen in Leiden en de regio Duin- & Bollenstreek zijn voor het komende schooljaar op zoek naar enthousiaste professionals, vooral met een achtergrond in de talen, bèta of techniek die per 1 september 2022, mogelijk eerder, aan de slag willen in het onderwijs.

Twijfel je nog of je wel docent wil worden? Laat je inspireren door mensen die recent de overstap hebben gemaakt én docenten die al jaren werkzaam zijn in het onderwijs!

Voor meer informatie en aanmelding, ga naar www.leraarwordeninLeidenDuinenBollenstreek.nl.

Stichting Het Rijnlands Lyceum

Bezoekadres